Pengikut

Selasa, 10 Ogos 2010

Patah Tumbuh Hilang Berganti

Selasa, 10 Ogos 2010
Bertempat di Dewan Besar Kolej Islam Johor, pada 30 Julai yang lalu berlangsungnya satu majlis Serahan Tugas Sempena Pertukaran Ketua Pegawai Eksekutif KPYPJ di antara Dr. Sa'ari Md. Nooh & En. Abdul 'Alim Bin Abd. Shukor. Majlis dihadiri oleh semua warga kerja KPYPJ seluruh negeri Johor & juga dimeriahkan lagi dengan kehadiran pelajar-pelajar Kolej Islam Johor sendiri.
Dr. Sa'ari yang memulakan tugasnya sebagai Pengarah di Jabatan Pelancongan Negeri Johor pada awal Ogos 2010 nanti merupakan merupakan seorang pemimpin yang amat baik, peramah, mengambil berat kebajikan staf & pelbagai usaha beliau yang telah dilaksanakan untuk memajukan dan menaikkan nama KPYPJ sebagai antara sebuah institusi pendidikan yang cemerlang di selatan tanahair.

Manakala pengganti Dr. Sa'ari, En. Abdul 'Alim B. Abd. Shukor sebelum ini merupakan Ketua Penolong Pegawai Kewangan Negeri di Pejabat Perbendaharaan Negeri Johor. Beliau akan pula selepas ini akan memberi tumpuan kepada usaha mempertingkatkan pembangunan fizikal institusi pengajian itu untuk menarik kemasukan lebih ramai lepasan sekolah ke KPYPJ.

Backdrop Dewan oleh Bahagian Korporat
Menandatangani dokumen serah tugas


Antara wakil-wakil kolej, jabatan & bahagian yang menyampaikan cenderamata:


Dari Bahagian Kewangan KPYPJ

Cenderamata dari Bhgn. Akademik
Dari Jabatan Pembagunan Kemahiran

Dari Kolej Komuniti Johor Bahru
Cenderamata dari Tadika Hikmah YPJ

Kenangan untuk rumah baru oleh KK Kota Tinggi

Kenangan dari Bhgn. Bisnes


Yang hilang berganti..


Kredit (gambar): Nizam Sidek


Semoga KPYPJ akan lebih maju, kompetetif dan terunggul di selatan tanahair.

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails